BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »
1001 kesah nad

AISHITERU !

aishiteru ! rse nye sume org akn kte itu tajuk lagu right ?
ye mmg pon tjuk lagu .
lagu nie best an ?
oke skang nie bkn nak cite pasal lagu nie best ke ape ke .
but about this song yg penuh kenangan sayang .
kalau ad yg perasan dulu nie lagu blog aku an ?
tapi skang suda di tuka .
oke knp lagu nie penuh kenangan ?
sbb ari tuh , ari sabtu aku bkak blog aku n lgu nie kelua ,
mse tuh kau ad sblah aku tgh tgk , kau kte HAI 
mse lagu nie kau senyum at aku dan byk ag ,
aku sangat happy tyme tuh . serious sape tak happy an ?
sampai skang aku dega lagu nie aku asyk igt kau je .
tapi malang sekali kau dah tak macam dulu .
SORRY saya mmg byk luah kan perasaan at org , mgkn kau dpt tau sume tuh ,
dari mulot mereka , dan kau rse mereka bole di percayai .
so oke , i understand that .



MAAF SAYA TAK SEBAGUS MEREKA !

terima kasih kerana sudi baca :)