BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »
1001 kesah nad

time kasih sbb salah mkck n pkck :DD

sebelum aku mle cite bagi aku gelak dlu .
hahahahahaha :DD
oke mari aku mle cite skang .

smalam ptg aku gi kdai sbb na gi topup ,
jln2 trus diri at kaunter , ad sorg pkck di sana berckap .
" eh pegi ambk an sye udang kering "
mle2 tuh aku bia an jer , igt die ckp ngan org blkg .
n then lgi skli die ckp , aq psg belakg , igt ad org .
ble psg tgk ta de org da mle mls na pegi ambk .
terfikir confirm die ngah ckp ngan aku , 
nsib baik la org kdai tuh dtg n kte
" die bkn keje sni la pakcik , haha "
bole lgi kkak tuh gelak .
pkck tuh da malu trus tnye kamu ank sape ?
saye : ank naros . *tak an tak knal kott pkck oi .
oke tak pe la lgi pon pkck tuh ad masalah mte , mte die penah kne bedah so it's oke .

then ble da ambl topup ,
nak balik , ad la sorg mkck duk at peti ais .
oke slp berdiri at peti ais , tgh tgk brg tibe2 die tahan aku n kte tlg ambl nie sekilo .
??????? :O
weyh ape kene ngan korg nie ?
oke tau la sllu nmpk aku at kdai tuh .
eh wait bkn sllu erk , tpi tau la uma aku sebelah kdai that's why aku senang ker kedai .
pas tuh bru mkck tuh kte eh sori igt org sni , mkck tuh gelak n tepok bahu aku .
huh ! wut ever la ,
aku blik dri kdai kne kepit bibir sbb nak gelak n tkot org kte aq gle plak kang .

hahahahah XD
sian aku tau mereka malu .


terima kasih kerana sudi baca :)